Onsdag.

Lill-Lördag. Jag har svin tråkigt. Iofs så är klockan inte ens två så alla är och jobbar. I morse har jag iaf tvätta och vaxa min bil. Har även städat den invändigt. Just när jag blev färdig så började regnet att falla så då var det bara att köra in i garaget. Jag är så sjukt less på detta regnväder !! Vill att det ska bli fint väder nu :(
Håller på och kolla på Ikeas hemsida men jag förstår inte vad som är fel på den. Jag har försökt gå in och kolla på saker i flera veckor nu men jag ska då säga att det är jävligt segt. Jaha nu kom det jag hade väntat på: Servern hittades inte. Då lämnar vi det !

Imorn åker vi, gott folk ! Eller vi åker ju bara till Luleå imorn, på Fredag till Piteå och sen på Söndag fortsätter vi neråt. Och på Tisdag hoppar jag :)
Jag vill gå på Pdol men ändå inte. Jag sparar hellre och kör askalas på Lulekalaset istället. Så jag kanske ska vara nykter i helg ? Återstår att se.

Nä hojja, vad ska jag hitta på ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: