Laxfestivalen -08

Måste säga att jag hade en riktigt bra på laxfestivals Lördan. Tänk, det var över 600 inbetalda på Udden. Det är rekord ! Träffade en massa folk som man inte har sett på ett tag. Det var efterfest fram till morgonen. Eller jag gav upp där vid fem när dom skulle börja sjunga kareoke men vad jag hörde så hade det gått ganska långt :) Nåja, det var en minnesfull kväll som jag aldrig kommer glömma !

Vad mer har hänt ? Hade uppkörning på Fredag. Kuggade gjorde jag också, mår inte alls bra över det. Jag tyckte inte om han jag körde med, svin sur och gjorde mig nervös. Och jag tycker inte att han borde ha kuggat mig det som hände men nåja, ska inte skylla ifrån mig. Det kommer nya chanser !

På Onsdag åker jag till Pajala igen och umgås med Christofer och på Torsdag jobbar jag. Jag jobbar även helgen men måste ändå hem en vända på Fredag.
Oh, snart åker vi på roadtrip ! Hojja vad jag längtar att slänga mig ut från flygplanet. Jag kommer vara så nöjd över mig själv för att hoppa fallskärm är något jag alltid har velat göra.

Nä, nu ska jag ut och glassa i solen. Svin fint väder ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: