Idag har jag rätten till glädje

Ja, idag har jag verkligen rätt att vara glad. Jag har nämnligen fixat uppkörningen :) Så nu attans får ni hålla er borta från vägarna för jag ska då fräsa med min golf ! Det kändes såå skönt när han sa att jag var godkänd, hade nästan lust att hoppa på honom ;) Nä jag var faktiskt rädd för honom, han var som en militär. Fast han hade jävligt mycket att berätta, vilket gjorde det hela roligt att köra med honom. Han har också hoppat fallskärm flera gånger så vi pratade nästan hela tiden om det. Förra gången vågade jag knappt säga något åt honom för han såg så arg ut :)

Ikväll blir det Pajala igen och jobba. Efter denna helg är jag fri från jobb och då ska jag luta mig tillbaks och bara glida runt till skolstarten.

Nu är jag hungrig som ett svin !

Postat av: Ester

du har fixat det nu, vad roligt att du fick uppkorning sa fort och ett STORT GRATTIS fran mig!! kor forsiktigt ;)

2008-07-21 @ 08:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: