Eftertankar

Då var Pajala Marknad förbi. Kommer sakna den .. Den var ju inte helt perfekt men det är inget. Hade iaf en trevlig helg och lärde känna en massa nytt folk. Stukade knäet gjorde jag också. Skulle lära Fanny att stå på händer (tror jag) men då slog jag runt och landade helt knasigt. Det gjorde så sjukt jävla ont, jag trodde att ett ben hade hoppat ur led. Ont gjorde det iaf och jag led av det resten av kvällen och gör det fortfarande. Hädanefter ska jag nog inte försöka på med karateskola i fyllan.
Var och kollade på Brolle Jr också. Han är då riktigt duktig och snygg är han också. Me like :) Kollade även på när Idol Ola repade, vilket var CRAP !! Me don't like.

Btw, nu har vi bokat in våran lilla roadtrip. Vi åker kring den 25 Juli, den 29:e hoppar jag fallskärm. Vi åker först till Luleå, där Fanny ska till läkaren. Sen ska vi till Pdol. Sen åker vi runt där och svamlar tills jag ska hoppa. På vägen hem åker vi till min käre vän Gunhild, som bor i Tärnaby och sedan till Lulekalaset. Tror det blir en riktigt nice vecka det där. Det har blivit tillökning också. Först skulle bara jag och Fanny åka men nu drar vi Mirja med oss. Attans vad dom kommer vara avundsjuka när jag hoppar :)

Jaja, måntro om man ska ta en dusch och sedan lägga mig .. Det här kommer bli en svin seg vecka !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: