Veckodag.

Igår var jag på bio med Josse och Emilia, var och kollade på We own the night. Trodde det skulle vara en skräckis men nae. Fast den var bra iaf .
Det känns så tomt att vara i Kiruna utan min dator. Men imorn får jag åka hem, WIIIE :) Fast på Fredag åker jag till Pajala igen och jobbar. Är så less på det, är less på hela himla Pajala ! Har gått tillbaka till det jag tyckt förut, nämnligen: Det enda som är bra med Pajala är att det finns fyra vägar därifrån ! Haha ..

Igår kom pappa hemma igen, blir roligt att träffa honom imorn och se hur brun han är. Som vanligt är han säkert äckligt brun så man blir avundsjuk. Pratade med honom igår och då sa han att dom hade haft runt 35 grader varje dag. Då får jag bara lust och säga: JOSSE, YOUR BASTARD :D Näe, det var inte ditt fel så få inte dåligt samvete.


Idag på köket så bakade vi bullar. Blev faktiskt riktigt goda, vi gjorde med marsán kräm som fyllning, hade aldrig smakat det förut men det var gott. Vi gjorde förstås en massa annat, bl.a. klyftpotatis.

Har slutat för över en timma sen och ändå är jag kvar i skolan utan anledning. Tragiskt ? ;P Så nu ska jag gå hem eller till Fanny, ska höra vad hon gör.


Postat av: Ester

du maste se 30 days of night, den var faktiskt valdigt bra :)

2008-01-30 @ 14:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: