Usch då.

Sjuk igen .. mår inte alls bra. Vill inte vara sjuk nå mer :/ Vill hem till byn och sjunka ner i min säng och ligga där i dagar !
Ångrar att jag inte följde med Pappa och Kicka till Indien. Dom skrev idag att det var äckligt varmt i både luft och vatten. Voi voi ..

Miss the old times

Idag har jag och Josse varit på stan och köpt lite grejor. Senare så gick vi till Fanny men hon tyckte att jag och Josse hade damp. Iofs så hade vi ju det men det är inget man nämner högt ; ) Iaf så blev Fanny less på oss så hon ville ut och promenera, vilket jag och Josse var för trött för så Josse gick hem och jag följde med Fanny och promenera till mig.

I helg ska jag till Pajala och jobba, hoppas jag har blivit frisk då, om inte så stannar jag hemma och tapitserar. Annars så gör jag det helgen efter, då alla ska stanna i stan för att det är snöfestival. Men nej, det ska inte jag för jag har blivit nykterist ! Och det ska jag hålla iaf till påsk.

Neej, nu ser sängen mer lockande ut än någonsin. Godnatt !

Here's my Bright Idea:
I'll just disappear !
I'll just fly away from here


Postat av: Ester

ojoj ar dom i indien?? harligt hur lange blir dom dara??
Joda, jag saknar ocksa dom gammla tiderna i kangos!! :) de var sa kul hela tiden..

2008-01-21 @ 11:36:22
Postat av: Myself :)

Dom ska vara där i en vecka till :)

2008-01-23 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: