Torsdag kväll.

Jaha och så gick det med att "min dator är fixad" :) Måste ta hem den så ska vi se varför den bråkar så mycket med mig. Vissa har ju lyxen att inte ha nå skola på fredagar alls så då åker jag hem imorn ;)
Idag har jag och Josse kollat på Beowolf. Inte precis något jag skulle rekomendera. Den var inte som jag hade förväntat mig, den var ju för tusan animerad ! Nåja, skit samma .. Idag har vi bakat i skolan, det var faktiskt en rolig dag. Få se hur det blir med att byta till Pajala till hösten. Skulle ju vara ganska skönt men ändå inte :/

I helg ska jag och förhoppningsvis andra som vill hjälpa mig, tapitsera. Fast det blir väl bara en vägg för de gav mig fel tapeter. My luck ! Annars så ska jag köra skoter. Hojja, vad härligt. Det går som inte att beskriva känslan när man flyger fram med 900an mellan benen. Men jag är helt ensam i byn och det är inte så roligt att köra ensam, alla andra ska ju stanna här i stan. TRÅKIGA !! Kanske blir att man åker till Pajala iaf och hälsar på Pee ? Återstår att se.

Neej, nu ska jag packa !

Postat av: Ester

hade gjort vad som helst for att vara i byn med dig o fara fram med skotern de ar sa harligt :)
Varfor ska du byta till pajala? iof skont narmare hem!! :D

2008-01-24 @ 08:01:48
Postat av: myself

Ja, det tcyker jag att du kan vara :)
Nä men om jag börjar i Pajala så får jag hoppa över tvåan, vilket jag inte får göra om jag fortsätter i Kiruna :/

2008-01-24 @ 09:00:24
Postat av: Ester

smirt ;)

2008-01-24 @ 13:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: