Söndag

Då var helgen över. Har tapitsera hela helgen så har lite ont i kroppen nu. Har inte ens kommit ut med skotern i helg för det har varit runt -20 hela tiden och då stannar jag hellre inne. Tack Elin och Josse för att ni har hjälpt med tapitseringen !
Har faktiskt varit sjukt härligt att bara vara hemma och ta det lugnt. Ingen som har stört mig, förutom Vanessa. Hon kom och väckte mig i morse: Faster, du får inte sova mer. Du måste komma och äta frukost. Så sa hon och sen la hon sig under täcket med mig och självklart var hon iskall så jag steg upp :)
Skulle egentligen åkt till stan idag men hatar att lämna saker halv klara så jag åker imorn istället med Robban.

Happ, nu har även jag blivit en liten nörd som kollar på Andra avenyn, den är faktiskt bra. Skäms nästan att säga det efter att ha skrattat åt Elin när hon har kollat den (A)

Neej, nu är jag trötter och ska gå och sova. Natti

Postat av: Elin

HAHA, jag visste att du skulle gilla den ;)

2008-01-28 @ 16:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: