Hujadamej

Ja, nog är det lite slitsamt ibland att vara sjuk. Feber hela natten har man haft, halsen värker, totalt seg i kroppen och tanken på att jag måste till Pajala och jobba gör inte saken bättre. Något som inte heller är så bra är att min dator har gått sönder, den vill inte alls gå igång .. så det var ju tur att jag hann lägga in alla bilder igår ! : ) Förgrymmade dator, så nu ska jag lämna över den till min brors händer och låta han fixa !

Okej, nyårsafton . vad finns det att säga om den kvällen ? Jo, jag har ett stort blåmärke på baken då jag föll över en låda och sedan har jag även fått en raket på mig. Ja det är alltid lika händelserikt att vara i stan.

Har jobbat en del på senaste också .. på juldagen så var det disco på bykrogen i Pajala och jag säger då det, det var tungt ! Helt ensam plockare på två plan, det gott folk, vill ni inte uppleva :P Haha, förresten så var jag och fanny och besökte Finland då. Vi ställde oss med vardera ben på varsin sida av Sverige och Finland så nu har vi varit i två länder på en och samma gång! Sen har även jag jobbat tillsammans Fanny och Sandra vilket var riktigt roligt faktiskt. Fick mig att tänka tillbaks till bättre tider.

Ja, då var även 2008 här. Tiden bara rinner iväg. Men det ska bli så OTROLIGT skönt att lämna 2007, framförallt hösten. Har nog aldrig haft en så dålig Okt-Dec, allting har gått dåligt ! Men årets sommar har varit bland de bästa, har så många och roliga minnen. Även fast många säger att jag jobbar mycket så tycker inte jag det. Och om jag skulle ha tyckt det så skulle jag ju inte jobbat så mycket som jag gör, så där har ni det.

Nä, nu ska jag gå och börja packa i ordning och sen ska jag blicka fram mot det nya året och göra nya misstag.
Så försök att ha en god fortsättning på det nya året så ska jag försöka desamma ! :)

Fortsätt kämpa, du är stark och jag vet att du klarar det ! Kommer alltid vara där för dig.

image8 Flickan bakom Spegeln.

Postat av: Josse

haha precis ;) ,,
de där om jobb på sommarn :D

2008-01-02 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: