Jag ser det snöa

Ja det var då väldans vad det skulle snöa ! Tycker att det finns tillräckligt med snö, behöver inte komma mer. Jag menar, det vräker ju bara ner. Vägarna blir helt spåriga och man är rädd att någon man känner ska råka ut för en bilolycka. Tur är väl att man är härdad med oväder ;D
Åh, vill också köra skoter ! Kollar ut genom fönstret och ser att det är skoterträff på grannens gård. Nåja, jag väntar tills det blir bättre väder för det.



Spelade igår GuitarHero III för första gången. Grymt roligt var det men jag erkänner att jag var fruktansvärt dålig. Haha får öva på det.
Annars så gör jag min Apu i Junis nu, faktiskt ganska roligt ! Jobbigt att stiga upp så tidigt på morgonen men man vänjer sig. Får träffa en massa gamla, dom är så söta ( iaf de flesta ) Har fått lära mig en hel del, de har så mycket intressant att berätta. Dessutom lär jag mig finska, sakta men säkert ;)

Jaja, jobbar kväll idag så tror jag ska träna lite på säcken och sedan ta mig en vila.


Postat av: Ester

vad ar de for sack du har, har du borjat med boxning eller?? vad sysslar du meed?? Kram banan :)

2008-02-25 @ 10:52:44
Postat av: Anonym

Jadå, jag går boxning. Har gjort det ett tag nu faktiskt. Se vad mycket du missar när du aldrig är hemma :)

2008-02-26 @ 10:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: