Idag mår jag bra !

                

Äntligen !! Allting känns bra igen. Den älskade våren är på väg och jag har ÄNTLIGEN släppt dig. Hoff, om tiden bara kunde stanna så här just nu. Eller den kan fortsätta gå för vissa men för mig får den gärna stanna :)

Längtar till helgen ! På Fredag ska jag och åka skoter med Emilia, förhoppningsvis överlever jag det. Har ju hört lite rykten om hur hon kör ;) Sen blir det Party !! Åh, vad jag längtar.

Helgen som varit var jag i Pajala och jobbade. Fanny och Elin var även med dit. Var faktiskt en riktigt trevlig helg. Hade roligt och skrattade en hel del ! Vill ni se mer bilder på checka in
http://heterevelina.pixbox.se/ Tyvärr tog mina batterier slut i kameran så det blev bara några enstaka.

Höhö, detta skrev Fanny alldeles nyss:

Pia Evelina Maria Persson även kallad Ewe, Navel sne, Sne, Eivor och sist men inte minst Ewe the Whore även Fannys Nalle



Feels like a brand new day
And I know I'm not the same
So let's leave this world behind
And see what we can find

Cause I don't need it
Or believe it
And I know I couldn't keep it if I tried
Cause you'd change my mind

Postat av: josse..

MM.. VÅR !!! :)
Snart är de Skolavslutning, Sommar och USA !!!!!!!

2008-02-16 @ 13:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: