Din idiot !

Ja om jag fick som jag ville så skulle du vara nere för länge sen ! Hoppas med hela mitt hjärta att du går ner. Du SKA ner ! Du är ett jävla svin, hoppas alla vet det. Går vi ner, så ska vi se till att du också går ner i skiten !

Tisdag idag .. Fettisdag är det också ! Har bakat semlor i skolan idag. Blev en aning misslyckade men goda var dom iaf.
Det är så himla kallt ute nu eller så är det bara jag som blivit vekling ? Har som inga krafter nå mer, har ingen lust att hitta på ngt. Vill bara hem till byn och vara för mig själv. Ta en lång skoter tur nånstanns och åka snowboard.
Jaja men nu får jag ganska mycket tid att tänka, ska inte jobba på ganska många veckor. Ska bli ganska skönt.

Jag vet inte hur jag ska förklara för dig, jag vill inte såra dig. Men jag tror inte jag klarar det här, det känns inte bra. Förlåt
All we want is just to make it in life, get by, you know.

Älskar dig ! : )   image9


Millions of faces surrounding me.
Eyes are wide open but no one can see.
Millions of faces i eager to meet,
Millions of faces made out of concrete.

Millions of pepole beside me so near.
Millions of vocies but no one can hear.
Statues of arrogence swaying so sweet.
Millions of pepole with faces of concrete.

Faces of concrete so grim and so gray.
Faces of concrete they won't go away.
Shallow, pathetic and soaked in greed.
Faces of concrete you make me bleed.

- Text av Gustav K



Postat av: Gustaf

Vilken fin dikt du hade där:)

2008-04-09 @ 18:15:56
URL: http://rbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: