Snart helg

Torsdag är nog den bästa dagen på veckan. Då är man på så bra humör och vet att imorgon börjar helgen. Fy vad skönt det ska bli med helg ! Den här veckan har gått så segt ..
Igår så somnade jag vid sju. Sen vaknade jag halv tolv och gick och la mig i sängen och fortsatte sova. Jag var helt sjukt trött. Trodde jag skulle vara utvilad på morgonen men nejdå, jag var som död. Och sen har det varit segt på jobbet också. Bara en massa magsjuka där.
Sen när jag skulle hem från jobbet så skulle jag gå på stan och köpa en sak till Monika men när jag går där med Elin så hade jag glömt vad jag skulle göra där överhuvudtaget. När jag kom hem så kom jag på det :) Så jag får ta det imorgon på vägen hem från jobbet.

Nu ska jag packa det sista !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: