Saknar !

Min förkyldning vill inte ge med sig än. Jag gav ett försök att gå till jobbet men återvände hem efter 2 timmar. Min kropp är som en enda sopsäck som någon har sparkat på. Usch usch. Men det släpper säkert senare i veckan. I helg ska jag hem till Kangos, ska nog baka knäck och andra goda julgodisar. Jag ska inte dricka en droppe alkohol i helg. Nej, det ska jag inte ! Ida vill dock att jag kommer och festar med henne, vilket säkert hade varit roligt men jag känner att jag vill vara hemma i helg. Ensam.
Eftersom jag gick hem idag så har jag försökt fördriva tiden lite. Det blev att göra om bloggen. Fick den äntligen så som jag har tänkt mig.

Usch, det är bara Tisdag och jag saknar redan Christofer ! Får hoppas att han kommer hit nästa vecka, annars måste jag vara utan honom i två veckor. Det hade säkert varit mysigt att vara hemma hos dom på julafton men eftersom jag jobbade förra julen så vill jag vara hemma. Tråkigt bara att Vanessa inte ska vara hos oss :(
Fick även veta att pappa och Kicka åker till Teneriffa i Januari. Jag blir så himla avundsjuk. Vill också ha sol och värme !

Såg precis trailern till The day the earth stood still. Längtar att se den ! Det är inte så ofta man ser bra filmer nå mer. Men den här verkar bra.
Jag har inte ätit något på hela dan, fick inte ner något i morse så måste ta en macka och cappucino. Då kanske jag blir varm också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: