Elkonvertering

Hoj vad trött jag var i morse. Och det fanns inte ett skit att göra ! Dagen har gått så otroligt segt fram till lunch, då gick jag till skolan och åt julbord. Och jag måste säga att Hjampis SUGER på julbord. Tror inte ens dom vet vad det innebär. Nåja, när jag kom tillbaks så var det elkonvertering på två patienter. På första kolla jag bara på och sen frågade läkaren om jag ville göra det men jag sa att jag inte vågade. Men på nått sätt lurade han in mig i det. Tycker det är ganska coolt att jag fick göra det, för det har ingen annan fått ;)
För er som inte vet vad elkonvertering är så är det då man ger en stöt till hjärtat så den ska komma i rätt rytm. I filmer så flyger dom som en vante när man gör det. Men så är det inte i verkligheten.

Har längtat efter Christofer hela dagen och när jag kommer hem så har han åkt till Pajala :( Älskar den trygghet jag känner när jag är med honom. Men när jag inte är med honom så är jag en liten ankunge som söker skydd. Känns tungt att det bara är Onsdag, hade vela åka hem redan idag. Men jag får kämpa till Fredag. Sen har jag lov i en månad !

Vet inte vad jag ska göra ikväll, hade ju inte planerat något. Känner mig ensam när mitt troll har åkt. Men då kan jag gå och sova tidigt, är trött redan nu.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: