Torsdag.

Idag har det varit roligt på jobbet. Har fått göra en massa saker. Men jag känner mig fortfarande lite vilsen när min vanliga handledare inte är där. Och min nuvarande handledare är fan ute och cyklar. Hon sa inte ens när hon gick hem idag. Usch vad arg jag blev. Jag satt som och väntade på att hon skulle komma och säga att jag kunde gå hem men neej, den själviska kärringen, ursäkta uttrycket, hade gått hem !! Idag var iaf sista dagen med henne, det tackar vi för !
Haha btw, jag måste bara berätta om en tjej som jobbar där. Jag säger då det, hon kan snacka. Hon kan snacka skit om allt och alla. Fast dom står tre meter bort så kan hon säga något. Och sen om nån annan börjar prata så lyssnar hon inte, utan börjar prata om nått annat. Värre än Eila på Holmas ;P
Jag har faktiskt känt mig ensam utan Elina på jobbet. Den jäkeln hade ledigt idag. 

Vad mer har hänt ? Igår gick jag och sov vid nio. Var så förbaskat trött, vilket jag är även idag. Men Christofer ska komma hit ikväll så kan ju inte gå och sova så tidigt. Tänkte att jag tar en taktikvila efter duschen så då borde jag hålla mig vaken till tio iaf ;)
I helg blir det marknad i byn. Har inte varit på den sen 05. Blev som lite chockad över det själv när jag satt och tänkte på det. Sen ska jag utklassa Cristofer med zren om han nu tar med sin egen skoter dit.
Nu blir det dusch !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: