Söndag

Just nu går det inte bra för mitt lag. Det är mycket som händer och vad jag än gör så kommer det upp något annat jobbigt. Jag önskar att allting bara skulle vara bra, att ni skulle sluta förstöra för mig. Jag orkar seriöst inte mer. Det känns som att någon har tagit ett hårt grepp runt mitt hjärta och jag bara väntar på att det ska spricka.
Det gör ont. Det gör fruktansvärt ont.

Ta det lugnt där uppe bland molnen nu, Smilla. Du är redan saknad. Och skulle jag veta vem som körde på dig, skulle jag ha kört på han.




I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know

I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
and the reason is you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: