Sjuk

För att strö lite salt på såren så har jag fått feber och hela skiten. Men jag fortsätter kämpa. Har haft feber hela dagen men jag har inte gett upp. Ska inte låta mig sjunka ner.
Det var som Emilia sa igår. När allting är bra för mig, då är verkligen allting super bra. Men när det är dåligt, då kommer allting på engång.

Idag har jag fått vara med ambulansen på utryckning. Var väldigt intressant, allting gick så fort så jag hängde knappt med vad som hände. Hoppas jag får vara med på fler utryckningar. I veckan ska jag vara med på operation, om det kommer in nån rolig vill säga. Imorgon skulle det bara vara en massa tråkiga operationer så jag sparar oclh väntar på en rolig :)
Nästa vecka är sista veckan för mig. Vi ska egentligen jobba 120h på 4 veckor men när jag jobbar efter min handledares schema så jobabr jag 116h på 3 veckor. Alltså får jag en extra vecka ledigt ! Hojja, jag ska njuta varenda lediga sekund.

Det är kallt och mörkt ute. Vill inte vara här ensam.
Ska fortsätta kolla Prison Break nu, helt sjukt spännande.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: