Sjuk igen ?!

Ja, jag skulle tusan inte förvåna mig om jag får den där magsjukan nu. Vi fick en patient igår som vi misstänkte hade magsjuka. Och nu bubblar min mage så jag mår illa. Jag vill inte bli sjuk igen !! Och speciellt inte magsjuka ..
Hade planerat att baka dumlekakor men seriöst så har jag mått för dåligt. Hojja, fy, usch och blä !

Idag har jag varit på förvånansvärt bra humör. Säkert för att det är Fredag ;) Men det har nog ganska mycket med det jag bestämde mig för igår också. Känns så skönt nu när jag har släppt allting från mina axlar. En del saker kvar som jag vet att jag måste reda ut men det löser sig nog. Det kändes så bra att komma hem, ta en bastu och sedan sätta sig i soffan i lugn och ro. Nu är jag så trött att jag snart däckar.
Jag drömde en ganska ovanlig dröm i natt. Jag drömde att jag kom hem till Kangos, och i köket satt mamma. Det var så konstigt, jag har aldrig drömt om henne förut. Iaf så länge jag kan minnas. Sen sa hon att jag inte fick vara kvar där, jag hörde inte hemma där. Att jag måste tillbaks. Haha det var så konstigt. Men hon var precis så som jag trodde hon skulle vara. Iaf i min dröm :) Kanske därför jag är på så bra humör idag. Tror jag vet varför jag drömde det också. Kollade på Smallville igår och Clark träffade sin pappa som sa ungefär så som mamma sa i min dröm.
Voi voi, jag och mina drömmar !

Nä, upp tidigt imorn och åka till Luleå. Hoppas för guds skull att jag är frisk, annars åker jag iaf. Tvingade med mig Elin dit. Får se hur våran resa går. Dom brukar ju ha en tendens att sluta på annorlunda sätt :)

Over and out
<3

Postat av: e

du och dina drömmar :) Tråkigt att det inte blev att av åka till luleå, jag som laddat. Men förhoppningsvis så åker vi på måndag. Bli frisk!

2008-12-13 @ 21:21:41
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: