Pigg och kry !

Idag mår jag mycket bättre. Igår sov jag nog 90 % av dag. Mot kvällen tänkte jag att jag skulle testa basta men det gick ju inte så bra. Allting blev 10 gånger värre och det slutade med att jag gick och la mig halv åtta. Men det tog inte länge innan första ringde och väckte mig. Sen ringde Christofer. Alltid lika roligt att prata med honom när han är full och man själv är nykter. Han är så söt så. Längtar att få vara med det där lilla trollet !
Nåja, nu hoppas jag att jag slipper fler sjukdomar. Det är det där med att jobba på sjukhus, man samlar på sig alla världens sjukdomar !

Nä, nu känner jag att jag behöver frisk luft ! Ringde och väckte Elin så hon ska komma hit och baka med mig dumlekakor. Och imorn åker vi till Luleå !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: