Luleå trip

Har precis kommit hem från Luleå och jag säger då det, man ska inte gå med killar och shoppa. Jag kände mig stel som en pinne och visste vad jag skulle kolla på. Och sen säger Christofer att det är jag som har vela gå in på varje affär ! Nä, det kan jag inte riktigt hålla med om. Jag kanske valde två affärer. Men inte hittade jag nå fynd iaf. Fick nöja mig med en enda tshirt från Vila. Jag var så otroligt trött i morse så jag hade gott kunna skippa den där resan men det Christofer som fick dra upp mig.

Nu sitter jag här iaf och är fortfarande trött. Har ångest hur jag ska göra under nyår. Vill vara hemma i byn med familjen men samtidigt vara här och släppa loss. Återstår att se alltså. Får önska mig själv lycka till och hoppas jag väljer rätt.
Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och ta en femma. God kväll !



Postat av: Ida

Ja nu verkar det som att jag måste ge dig råd igen, du ska vara med oss!! (om du vill ;P )

2008-12-30 @ 14:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: