Julaftons morgon.

Ligger fortfarande i sängen med en jobbig hosta. Men den börjar attans att avta nu.
Jag har nästan ångest, jag har ingen julkänsla alls ! Men jag hoppas det kommer när jag stiger upp och känner skinkdoften möta mig. Oj, vad gott det blir ! :)
Igår var jag och bastade med Fanny i stugan. Hon hade nå kristaller som man sättet på stenarna, som jag aldrig kommer ihåg vad de heter. Men dom rensade alla bihålor. Det sved i ögonen av skyla, det var så himla skönt och fräscht. Men tyvärr blev det ingen längre tid vi bastade. Jag var så himla trött så vi får hoppas vi hinner en sista gång innan hon åker till USA och lämnar mig.

Ikväll kommer mitt lilla troll till Kangos. Sen åker vi vidare till Pajala .. kanske :)

Från mig Till er; En riktigt god jul !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: