Årsskift

  

Näst sista dagen idag alltså. Som vanligt så har man lärt sig av sina misstag och hoppas att jag inte upprepar dom nästa år. Nä, det ska bannemig bli ett år utan misstag nästa år ! 
Men jag tycker att jag kan sammanfatta det här året som ett riktigt bra år. Jag har iaf träffat en massa nytt och trevligt folk, jag har lärt mig väldigt mycket, har bestämt mig vad som ska hända i framtiden .. Bara bra och vettiga saker ! Sist med inte minst, jag har världens underbaraste pojke som har gjort mig hel ! Om han inte hade varit i mitt liv så hade det inte varit så bra som det är nu. Tänk, 8 månader har vi varit tillsammans. Det är helt sjukt hur fort det har gått. Men inga klagomål här inte. Jag älskar honom bara mer och mer för var dag. Det enda som är lite tråkigt är att jag har tappat kontakt med mina vänner. Känns som att jag aldrig träffar dom mer. Men men, man kan inte få allt !

Attans vad glad jag blev idag. Jag och Fanny var och strosade runt i Pajalas alla butiker, när jag kom till Kauppis så hittade jag likadana jeans som jag hade på mig i bilolyckan, som dom klippte sönder vill säga. Så jag tog dom. När jag står i kassan fick jag veta att det var 30% rea på ALLT !! Så jag högg i .. Det är det där med Pajala, man kan bli så överraskad helt plötsligt. Man vet aldrig vad som väntar en bakom knuten.
Nåja, sen gick vi och fikade med Christofer och Simon. Både Christofer och Simon var väldigt missnöjda med sina mackor så vi hamnade på Sibylla istället. Där blir man tydligen aldrig besviken, enligt dom.

Nu sitter jag här i Kangos och åker tillbaks till Pajala imorgon efter middan och firar. Hoppas man får en puss på tolv slaget ;)
Tack för ikväll och Gott Nytt År !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: