Arg

Ibland går ingenting som jag vill. Men något positivt är att jag fick mitt internet att funka på första försöket. Inte ofta det händer för mig. Sen har jag varit helt sjukt irriterad hela dagen för att pixbox är cp, jag kan inte sätta in bilder.

Första dagen på Ivak idag. Det är svin roligt, händer hela tiden något. Fast nu har jag ju vant mig med att inte göra så mycket när jag var med utvecklingsstörda. Så lite tungt är det allt. Imorgon börjar jag dessutom 6.45. Jag kommer vara kuule död.
Satt och kollade igenom lite gamla bilder idag och jag inser att jag saknar min gamla kamera. Min nya kamera är inte lika bra som den förra ! Himla att den gick sönder ..

Alla bara sliter mig åt olika håll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: