All I want for christmas.

Efter en massa tjorv med grejen som jag ska ge till Christofer i julklapp så fick jag den idag. Den var inte riktigt som jag hade förväntat mig men det är dom ju aldrig :) Men jag hoppas han blir nöjd iaf.
Sitter just nu och väntar på att maten ska bli färdig, Monika har lagat nån god thairätt. Hoppas den är riktigt stark !
Har gått runt i Pajala idag med Ida och Christofer. Hittade faktiskt lite saker som jag vill ha men jag väntar med att köpa något till mellandagarna.

Jag blir så arg ibland när det finns vissa personer som verkligen är värda guld men bara får en massa skit.
Jag har följt din uppväxt och jag vet att du inte har haft det lätt. Jag blir så arg när jag får veta hur folk behandlar dig och ändå kan jag inte hjälpa. Önskar du vände dig mot mig när du behövde mig men jag känner dig och vet att du aldrig skulle göra det iaf.

Ikväll blir det kanske utgång. Vill jag verkligen det ? Ärligt talat så vet jag inte.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: