22 December

Tänk att 2008 snart är slut. Elin har hållt på och tjata på det hur länge som helst men det är först nu när jag tänker på det, som jag inser att det här året har rusat iväg. Men de nyårslöften jag gjorde till 2008 har jag lyckats med ganska bra. Få se vad det blir för löften för 2009.
Jag är helt ute och cyklar nu för tiden. Jag hade ingen aning vad det var för dag idag. Jag var ute och promenerade med Ester tidigare och så började vi att prata om dagar. Jag var helt inställd på att det var Lördag idag. Men icke sa Nicke, det är redan Måndag ! Hojja, på Onsdag är det ju julalfton. Då är det alltså dan före dan före dopparedan idag. Det ni ! :)

Förkyld igen. Igår hade jag feber och imorse vaknade jag utan röst. Som tröst så tyckte Christofer synd om mig. Och tusan, det är faktiskt synd om mig ! Tredje gången på knappt 2 veckor som jag är sjuk. NU får det banne mig vara slut på sjukdomar för min del ! Vars har mitt immunförsvar tagit vägen egentligen ?

Okej, vad har hänt under helgen ? Jo, på Lördag gick vi ut. Jag och Ida började hos Frille att konsumera alkoholen. Christofer och Frille lämnade oss där för dom skulle till TT och basta och bada tunna. Sedan hamnade även vi där. Fick höra att jag och Ida bara är 5or i jämnfört med thailändskor som är 10or, enligt TT. Men då ska vi inte gå in på vilken siffra han ligger på min lista ;) Nåja, det var trevligt där och sedan bar det av till krogen. Jag, med mitt jätte bra minne, gick och klantade mig lite. Men med lite gnabb så löste sig allt iaf.
På Söndag mådde jag dåligt så gott som hela dagen. Ibland undrar man om det verkligen är värt att dricka när dagen-efter är ett rent sagt, helvette. Nånå, är huvudet dumt så får kroppen lida.
Imorse åkte jag hem till byn igen. Har busat med Aron hela kvällen. Sen har vi tagit in julgranen. Det är nog våran finaste julgran hittills. Men den är stor, den tar upp nästan halva tvrummet. Så den har vi pyntat och lagt klapparna under.
Här kommer lite bilder. (Klickbara) Kolla den där bilden på mig och Christofer. Hur söt är han inte egentligen ? Hojja .. mitt lilla troll <3 :)


       




Nu ska jag vänta på att Simon kommer hem så ska vi göra varma mackor ! ;p
Over and out.

Postat av: e

Det var inte lite julklappar där ;)

2008-12-22 @ 21:39:12
URL: http://elinjrova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: