Where you gonna sleep tonight ?

Efter en dag på Ikea är jag utmattad ! Och pank .. Jag älskar verkligen att gå på Ikea. Man borde vara miljonär och kunna köpa allting man ville ha därifrån. Tänk vad fint det hade varit. Skulle egentligen inte ha åkt dit idag men det blev en brutal vändning i morse och vi bestämde oss att vi skulle åka iaf. Jag fick nämnligen inte tag i min far igår kväll när jag tänkte fråga om jag kunde låna hans bil men i morse hörde jag minsann att han kom hem tidigt så då gick jag ner och kollade vad han sysslade med och där stod han med två feta laxar. Trevligt uppvaknande med blod och en stark lukt av fisk. Nåja, vi kom till Ikea iaf.
Haha där hade vi roligt. Elin var på väg att välta ner en tant och jag kunde inte sluta skratta för att det såg helt sjukt ut. Hojja, vad vi har roligt tillsammans. Kommer ihåg när vi var små och lekte med barbies nere vid älven. Elin var förtvivlad för att hennes barbies byxor flöt iväg. Ja .. rolig nostalgi.
Imorn åker jag till Kiruna igen och börjar med det roliga arbetet. Förbannade tapeter, hatar att sätta upp dom. Och kommer nån och klagar på dom så får dom smaka på min höger krok :) Men sen när allting blir klart så blir det säkert svin fint. Annars ..

På Måndag börjar skolan igen. Blir nog ganska skönt att komma tillbaks till mitt liv. Vet inte vilket råtthål jag har hållt hus i hela sommaren men jag kan konstatera att jag inte har gjort ett skit så nu blir det hårdträning !

Nä, nu ska jag ringa och terrorisera Elin en liten stund.
So long, Suckers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: