Väntan.

Har precis satt in bilder på pixbox från Pdol, våran lilla roadtrip och Luleåkalaset. Men allting fick dock inte plats. Checka in http://heterevelina.pixbox.se/ !
Ligger och väntar på att Elin ska vakna nu, har inte så mycket att göra. Det är helt sjukt, jag kan inte sova nå länge nå mer. Har vaknat varje dag kring sju-halv åtta den här veckan. Nästan så att det är jobbigt. Alla sover ju då, man har som inget att göra. Fast på ett sätt är det ju bra, man vänjer sig till skolan.
Fredag idag ! Attans vad härligt. Åker nog till Pajala ikväll skulle jag tro ? Frida frågade om jag skulle komma till stan och festa med dom men jag tänkte att jag tar det helgen efter Tärendö holmen för då skulle det tydligen också vara fest där fick jag höra av Micke. Hojja, jag som har tänkt att det skulle bli lugnt och skönt nu när sommaren slutar men detta börjar ju inte alls bra. Allting kommer lösas och bli bättre igen ! :)
Nästa vecka blir nog helt full. Boxningen börjar på Måndag, alla kvällar ska jag hålla på med lägenheten och på Tisdag kommer även Fanny och bor med mig veckan ut. Blir riktigt nice !

Nä, nu ska jag gå och checka om jag har fått post, sen blir det dusch.
Now listen honey
I just want to be beside you everywhere
As long as we're together honey, I don't care
Cause you started something
Oh can't you see
Ever since we met you've had a hold on me
It happens to be true
I only want to be with you
No matter what you do
I only want to be with you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: