Ny lägenhet.

Igår var jag i Kiruna och kollade på min nya lägenhet. Huhu .. En del att repa är det :/ Men det är iaf något.
Idag har jag varit i Pajala och tog ett foto till mitt körkort. Kanske onödigt med tanke på att dom kanske kommer återkalla det. Dom får verkligen inte göra det, då blir jag ledsen igen. Har nyss förlora min bil och nu ska jag fan inte förlora mitt kort också !
Hojja, jag har blivit jätte dålig på att skriva här, har som inget att berätta även fast det händer saker hela tiden. Kan berätta att pappa fyllde år igår så då gjorde jag en jätte god marängtårta med färska jordgubbar. Riktigt god blev den :)

Haha seriöst, sånt här vill ni inte läsa så jag slutar här och skriver när jag har mer på hjärtat.
Keep it up ! :)

Postat av: Ester

hojja men de kan dom val inte gora ta ditt korkort. Var de inte na fel pa dacken pa bilen ju?!!

2008-08-14 @ 08:47:24
Postat av: Mie

Jag vet inte, de två första åren ska ju vara fria. Nä, det var inge fel på däcken. Jag fick bara sladd.

2008-08-14 @ 17:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: