Hemma igen.

Det känns ganska tråkigt att vara hemma igen, ska jag erkänna. Jag ska iaf berätta lite om veckan som har gått.
Först bar det av till Pdol, där var jag duktig och tog det lugnt. Det var jag som hade första passet på bilen så ville inte åka fast för fyllekörning. Men det var iaf en riktigt bra helg med fint väder ! På Söndag åkte vi vidare till ett ställe utanför Ö-vik där Mirjas kusiner bodde. Dom var väldigt trevliga och hade en VÄLDIGT oskön säng. Har nog aldrig sovit sämre.
Vi åkte iaf vidare mot Gryttjom, där jag skulle hoppa. Vi stannade i ett ställe som hette Strömfors som låg ca en mil utanför Gryttjom.
När vi skulle åka till Gryttjom på morgonen så tänkte vi ta en lite genväg men vi insåg att fortsätter vi åka på den vägen så skulle vi nog aldrig komma fram så vi vände på klacken. ÄNTLIGEN var vi framme och jag skulle få hoppa !! Efter ca en och en halv timme försening var det min tur. En helt underbar känsla måste jag säga. Verkligen något att rekomendera. Tänk er att falla i 200-300 km/h. Det var alltså helt fantastiskt !
Vi åkte vidare till Sthlm där det blev utgång. Måste bara berätta om stället vi skulle campa på. Det var ett jätte fint ställe i sig men attans om man ville campa med tält skulle man ut skogen och uppleva campingen lite mer som ..  "i skogen". Ja, så vi slog upp tältet mitt inne i skogen men tack och lov slapp vi sova där för vi hamnade på efterfest och somnade dit. När vi kom till campingen på morgonen så skrattade personalen åt våran Walk of shame. Vilket vi fick höra resten av dan av dom.
Nåja, därefter började vi åka upp igen mot Luleåkalaset ! Hade svin roligt .. Måste även berätta Elins dumhet. Jag och Elin satt och kollade på Tv och då kom det upp en almenacka där det visades 1 April. Så sa Elin:
- Haha, det är 1 April där också.
Jag blev tyst och kollade på henne med undrande ögon och då kom hon på.
- Javisst ja, det är ju inte April idag. Haha idag när jag vaknade tänkte jag också: Är det idag man får säga: April, april din dumma sill ..
Ja .. ibland blir jag RIKTIGT imponerad av Elin. Det är svårt att skilja mellan April och Augusti.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: