Ångest inför Holmen !

Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska göra imorn. Ska jag vara chaffis eller ska jag dricka vuxen saft ? Hade varit så himla skönt att vara nykter och inte göra eller säga nå dumma saker men det hade ändå varit roligt att festa med tjejerna här i byn. Kanske kan jag festa här i byn med dom och sen skita i att åka till Tärendö ? I don't know ..

Dåså, då har den första skolveckan gått. Den har gått otroligt snabbt. Har hållt på med lägenheten hela veckan, helt slut varje kväll. Har bara ett rum kvar sen så attans blir det inflyttningsfest.
Nu måste jag fråga mig själv, varför gör jag alltid fel ?! Nångång måste jag väl ändå lära mig ! Haha man säger ju att man lär sig av sina misstag men varför är det så att jag alltid hittar nya misstag ?

Yeye, dom ringde från försäkringen i veckan och jag fick veta att jag skulle få ut mer av bilen än vad jag själv betalade för den. Iaf något possitivt denna vecka. Så nu är jag ute på bilköpe-marknaderna igen men vad vill jag ha ? Eller jag vet ju vad jag vill ha för bil men vars ska jag hitta den ?
Nu ska jag till stugan och basta och sedan ska jag plugga medicin.

A hundred days have made me older
Since the last time that I saw your pretty face
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same
But all the miles that separate
Disappear now when I'm dreaming of your face


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: