Oturs dag.

Hojja, idag har det inte varit bra dag. Allt har gått dåligt. Usch usch usch ! Nae, jag ska ut och promenera och få bort ilskan som gömmer sig inom mig !! Jag vet som inte varför allting känns fel, det började redan på söndag och ända sen dess har allt bara vart .. skit. Var nog för att behöva se Perra så tidigt på Söndag morgon :) Haha nej, nu var jag elak.

Jaja, Onsdag .. Betyder att jag får åka hem om två dagar! Är less på hela kiruna så att det sjunger om det. Men jag ska iaf jobba på lördag igen. Glömde helt bort att det var pimpel tävling hemma i byn så då missar jag ju den :/ Nåja, det enda som jag har vunnit därifrån är en trehjuling ! Kommer ihåg hur pinsamt det var att gå dit fram och hämta den men jag fick iaf 500 kr för den när jag sålde den ;)

Igår var jag, Elina, Ida, Sussie och Emilia med på en övning för brandmännen och ambulans teamet. Jag var en pappa som satt i passagerar sätet och hade svåra smärtor i nacke och benet. Ida var den dåliga mamman som gjorde att vi krockade och de andra var bara observatörer. Bilen som hade kört in i oss hade fattat eld ( vilket den verkligen hade gjort ) så då hade de bråttom att få ut oss, de tog bort Ida först eftersom hon inte satt fast.  Först skulle de såga bort taket men eftersom det var sådan tidsbrist så drog de ut mig ur bagaget istället. Var faktiskt riktigt intressant att vara med och se hur dem arbetar. Håll utsikt på min Bdb eller Pixbox.

Jaja nu ringde Pee så ska höra vad hon vill och sen ska jag tvinga ut Fanny på promenad !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: