Oboy, vilket vackert väder !

Ja, jag säger då det. Vilket otroligt fint väder det är idag ! Då är det ju synd att man har jobbat :/ Men nåja, jag kom iväg på en promenad till Holmas iaf. Skönt att känna solen värma i ansiktet. Vill åka utomlands och bara ligga på en solstol och glömma tid och rum. Tänk att ligga vid en strand, höra vågorna och musiken i bakgrunden, känna att solen bränner så att man vill ta ett dopp i det ljumna vattnet .. Ja, jag har nog utomlands feber.

Men iaf, i helg fick jag veta att jag får min bil så fort jag får körkortet. Har bokat teoriprovet nu, fanns dock inte så nära som jag ville att det skulle vara men man kan ju inte få allt här i världen.
Ska även boka tid till tatuering. Har bestämt mig nu och tatueringen kommer sitter på underarmen och det kommer stå: Si vis pacem, para bellum. Det betyder: Den som söker fred skall förbereda sig för krig. Varför jag har valt den är för att varje gång jag känner att jag har det tungt så ska jag kämpa för att få just "fred" i mig själv. Är inte helt säker än men känns bra för tillfället. Fast jag är ju en sån som ändrar mig hela tiden.

Idag är det 1 April, nästa månad fyller jag år :) Wippie .. Btw, idag har jag fixat sommarjobb som jag dessutom tror kommer bli ett väldigt lärorikt arbete.
Nä, nu ska jag nog ringa till Elin pelin, för vi ska baka CHEESECAKE med vitchoklad. MUMS, vad vi ska bli tjocka :)

Postat av: Ester

vad har du fatt for sommarjobb? kom ihag du maste vara i kangos nar jag kommer :D Gott med CHEESECAKE!

2008-04-02 @ 08:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: