Min första mjukglass

Idag har jag varit på stan med Fanny och hennes kompis. Köpte mig en massa saker, även min första mjukglass för i år. Mmm, vad gott det var. Fast vi skulle in på Hemtex och där får man tydligen inte äta glass så jag åt bara halva. Sen gick jag och Fanny och åt middag på Thai restaurangen. Bjöd henne till och med ;) Men gott var det.

På Onsdag blir det Luleå ! Ska åka dit med Emilia. Förhoppningsvis iaf.

Attans vad trött jag var i morse, jag var så häär nära (visar med fingrarna) att inte gå till körkortsteorin. Och sen när Rolf pratar så hamnar man som i hypnos. Segare människa får man söka ;P

Idag skulle jag gå på bio med Inko, skulle kolla på Rambo men han har tydligen fått ögoninflammation så det sket sig. Men jag ska bli hans matchare ! Fan vad roligt och följa med på hans tävlingen :) Eller, jag vet inte helt säkert om jag vill det än men jag har blivit tillfrågad iaf.

Nä, jag är faktiskt svin trött. Men jag ska ändå hämta min dator ikväll, sen blir det Prison Break !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: