Levi

Idag har jag varit i Levi. Har haft så extremt roligt och bara fått glömma allt annat för en stund ! Vädret var verkligen på våran sida. Trodde först det skulle bli en skit dag, började nämnligen dagen med att väcka Elin som var BAKIS !!! Och inte så lite heller .. Nåja, hon följde inte med iaf. Vi var ett gäng på 10 pers som åkte. Riktigt nice. Verkligen något jag rekomenderar att åka till ! Vi planerade att vi ska åka dit nästa vår, men då hyra en stuga och vara över helgen.

Annars så var vi på fest igår. Jag och Elin bastade först i Ida Järvi. Sen drog vi till Importen och därifrån blev vi hämtade av Emil och Johan till Olle. Det var verkligen ös där ;) eller inte .. haha. Fast det var ganska mycket folk. Men som vanligt så ska det bli bråk och allting blir en enda dålig stämning. Jag var duktig och drack knappt något. Vissa tänker ju på morgon dagen :) Iaf så gick jag hem redan vid halv två.

Imorgon är det Söndag igen och jag är LESS på att åka till Kiruna nu. Fast denna vecka kommer nog bli rolig. Jag ska då vara totally wasted från Onsdag till Lördag. Keeep it up :) På Fredan åker jag till Pajala. Tror jag iaf ? :S Återstår att se, Pee behövde tydligen bara ha hjälp på Onsdag men då är jag i Kiruna. Tänkte åka dit och gå ut på Lördag men jag är ju för "liten" fortfarande att komma in på krogen utan att jobba. Och alla ska ju in dit :/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: