God morgon, Sverige !

Vaknade precis av att Emilia ringde och berätta mig sina kärleks bekymmer. Haha nu har jag hamnat i en sån där period igen att jag hjälper jätte många med sina problem. Frågan är bara när jag ska ta itu med mina egna ?

Jaja, igår höll jag på med Christofers present i evigheter, kändes det som. Men jag blev klar med den iaf. Vill verkligen inte jobba i helg, vill hellre vara och fira honom. Jaja, men så är det väl ibland. Kanske är bra att jag inte går dit heller, med tanke på att jag har fått lite varningar att jag ska ta det lugnt med alkoholen. Fast iofs, nog hade jag kunna gå dit utan att dricka. Skit samma, jag ska gå dit men hur länge jag blir kvar där ser vi ikväll :)

Snöar gör det ute, nu så vill jag faktiskt inte att det ska komma mer utan att det ska smälta och bli sommar ! Hojja, det var verkligen bra när jag bodde i Lysekil. Sommaren började komma redan i April. Alla kompisar där nere säger att de har börja få fint väder nu. Fast vi har MYCKET finare vår än dem.

Nej, nu börjar jag bli hungrig. Tror jag ska äta lite special k med en lingon grova macka ;) haha ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: