Frusna män söker kärlek

Har precis kollat klart på Frusna män söker kärlek där Perra, ursäkta mig, skämmer ut sig. Gud så hemskt när han sjöng .. Men nåja. Hoppas han hittar sig en tjej som kan tygla honom någorlunda :)

Nu ska jag berätta om min lilla resa till Luleå idag. Eller nä, det finns väl inte så mycket att berätta men attans när vi skulle åka hem därifrån. Det hade blivit stopp mellan riksgränsen och kiruna så då var det stopp på hela tågtrafiken i norr. Vilket gjorde att vårat tåg var försenat. Eller tåget var ju där och vi satt på våra platser men dom fick inte åka. Så de bad oss sitta kvar och vänta i ca 1 ½ timme, sedan sa de att dom har ordnat en buss som kommer köra oss. Just när alla hade gått ur tåget så fick de klartecken att vi kunde åka. Det var ett väldans springande hit och dit. Men hem kom vi, dock 1 ½ timme försenade som sagt. Jag missade då en massa program jag hade tänkt se men jag får ta igen dom nån dag.

Imorn far jag förhoppningsvis hem till byn. Skulle egentligen stanna här. Kommer ju vara här på Valborg iaf så det är väl lika. Ska köra skoter och ordna med bilen. Är nog sista helgen för mig som jag kan köra skoter denna säsong ? Eller man vet aldrig, kanske att man kan köra i mitten av Maj :)

Nej, om jag ska orka stiga upp sju och gå och träna så är det väl bäst att gå och sova nu. God Natt !

Så här trött kännar jag mig !

image21

Postat av: gissa ;)

Haha, kul bild :D

2008-05-03 @ 11:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: