Dangerous.

Sitter och lyssnar på Timbalands nya produktion. En kille som heter Matt Pokora, typiska Timbalands låtar men wtf, han är grym iaf :) Tänk, han skapar artister och de skapar hans kändisskap. Eller nä, det lät fel. Det jag ville ha sagt är att han äger. Bokstavligt sagt ;P Nog om det.

Idag har jag inte gjort mycket. Fanny sov i natt hos mig. Vi gick till gymmet sju i morse, det var ett tag sen jag var så trött på morgonen. Hade verkligen jätte svårt att vakna ! Efter det hade vi idrott i skolan, hade fotboll men efter fotbollen igår när en tjej gjorde krokben på mig så att jag flög som en vante, har det hänt något med mitt knä så jag sket i att spela fotboll idag utan utklassade de andra i pingis ;D

Sen har vi börjat med ett arbete i skolan. Min grupp fick en person som har Hjärtsvikt. Vi ska ställa hans diagnos, planera hans behandling och medicinering, eftersom han inte är från Sverige så måste vi utgå efter hans religion. Han är en muslim och de får inte ha kvinnliga vårdare. Jätte intressant fast jag hade nog hellre velat att det var individuellt. Jag jobbar bättre då. Men jag ska inte klaga, jag fick en bra grupp :)

Snart ska jag ta en låång dusch, sen ska jag plugga och sen blir det sovmössan för mig. Åker med tåget 6.00 imorn !

image20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: