Dagen före doppardagen :)

Så kan man nästa se det, attans vad roligt jag ska ha det imorn ! :) Eller bara för att jag skriver det, så kommer säkert allt skita sig. Får helt enkelt hoppas på det bästa !

Var med skolan och kollade på en teater som ES3 hade gjort .. Det var en lååångsam timme det. Den blev som bara värre och värre med tiden. Allting blev uttjatat. Nä, det var inte alls min smak av teater. Sen gick jag till café Safari med Emilia och Marcus. Emilia tog en Taco tallrik så nu är mitt taco sug vaknat :) Haha kanske fixar det med Elin. Hoppas bara att hon får komma imorn, Kenneth hade börja tjorva med henne.

Nåja, har planerat en hel del ikväll så det är väl dags att jag sätter igång. Först ska jag jogga ner till Josse, sen ska vi gå och promenera etc, etc.

Stark längtan till Fredag ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: