Blå himmel <3

Ja, jag älskar då den blåa himlen ! It's lovely ..
Söndag igen. Känns tungt att tänka att det är en hel vecka till nästa helg. Fast nästa helg stannar jag i stan och har roligt med mina kära klasskompisar.

Igår hade jag grymt roligt ! Egentligen skulle jag åka hem direkt efter jobbet men då var Tony tvungen att jobba som vakt så jag väntade. Pee hade tjej fest hos sig med singstar och grejs. Vi var i två lag, fyra i varje. Klart så vann ju mitt lag båda gångerna. Sen drog vi ut på krogen och hade roligt. Ja .. det var då en LYCKAD kväll.

Nu kom Simon hem så ska gå intervjua honom om resan !

Postat av: Ester

ahh vars har han varit o rest?

2008-04-21 @ 08:42:00
Postat av: -

Han var till Pessinki med ett gäng under hela helgen :)

2008-04-21 @ 17:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: