10 April

Jaha, I knew it ! Jag vet inte varför jag försöker. Jag faller ju bara ändå. Men vet ni vad, jag är stark och ska mig tusan klara det här på egen hand !
Sitter och diskuterar med Elin som har just vaknat, hon släppte sig precis, antar att den kommer lukta snart. Nåja, nu är hon nöjd nu iaf och håller på att knäppa kort. : ) Jag kunde inte sova i morse, vaknade redan vid åtta fast jag börjar 11.10. Så jag steg upp och kollade på tv och nu sitter jag här. Kanske går lite tidigare till skolan och läser lite medicin. Ska snart ha prov på hjärtat så man får väl ligga i lite.

Efter skolan ska jag gå på stan med Elin. Egentligen behöver inte jag något men följer med som moraliskt stöd till Elin. Senare på kvällen ska Tony komma och hälsa på mig. Har egentligen boxning idag men funderar på att sluta :/ Visserligen är den nya tränaren skit het men ..

Oh, igår kollade jag på The Messengers med Emilia och Elin. Måste säga att det var en lite små läskig film. Både Elin och Emilia satt under täcket och gömde sig. Men inte jag, för jag är ju tuff :) Sådant biter inte på mig. Haha

Jaja, om en timma börjar jag. Imorn får jag åka hem men sen måste jag till Pajala för då börjar jag jobba igen. Kommer säkert vara jätte fint väder i helg :/ Sorgligt ..

Grattis på 20års dagen, Christofer ! :)

Postat av: ester

skrackfilmer biter inte pass som hardats med Jason o Freddy Kruger nar man var liten, speciellt du borde vara superhardad :)

2008-04-10 @ 12:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: