Varför ?

Hur kunde det hända dig ? Du var en sådan person som det ska finnas mer av och inte försvinna ! Du var alltid glad och rolig .. svårt att förstå att man aldrig kommer se dig komma åkande med din moped. Du försvann utan att säga något, inte den minsta förberedelsen. Jag hoppas du har det bra där du är nu och vilar i frid.

Dessa två senaste dagarna har varit bland de värsta i mitt liv. Allting känns hopplöst och man undrar varför man får leva när andra inte får det. Om Gud finns, vars fan håller han hus egentligen ?!
Inte blir det bättre av att veta att allt annat också går ner i skiten, det är klart ska hända nu på engång ! Varför finns du inte här när jag behöver dig som mest ? Jag skulle göra vad som helst för att ha dig här men jag vill inte tränga mig på, jag vill bara att allting ska reda ut sig .. är det så mycket begärt ? Jag försöker låta bli men jag gillar dig bara mer och mer för var dag som går.

Jag och simon hade en pratstund idag också. Lika bra att ta upp det när allt detta händer. Vad pratade du och pappa om när du åkte din sista tur i ambulansen till sjukhuset ? Varför försvann du och lämnade mig kvar ? Var det jag som gjorde att du fick cancer ? Det är ju ändå jag som är sist född .. Det räcker inte att du säger något om mitt hår, jag vill att du ska vara här ! Jag behöver dig ..

What would you think of me now,
so lucky, so strong, so proud?
I never said thank you for that,
now I'll never have a chance.
May angels lead you in.

And if you were with me tonight,
I'd sing to you just one more time.
A song for a heart so big,
god wouldn't let it live.
May angels lead you in.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: