Skolfoto

Okej, då var det min tur att skaffa mig en blogg ! Kan ju vara skönt att lätta på hjärtat nångång då och då. Evelina heter jag då för dom som inte redan vet det och kommer från Sveriges härligaste by: Kangos !

Jiess, idag var det skolfoto i skolan, hade vårat lilla tema och hade roligt. Körde runt Elin och Ida på rullstolen i hela skolan och skämde ut oss. Nåja, man är bara ung en gång i livet så varför inte ? : )
Vi gick till och med till akuten och frågade om vi fick låna ett par kryckor men nej, det skulle de ha betalt för så då sket vi i det ..

Hujedamej, vad ska man göra idag ? Snart ska jag gå till Simon och göra mat iaf, förhoppningsvis blir det träning på kvällen. Boxningen igår var dessvärre inge bra, jag fick träna mot en svag nybörjare och jag tycker bättre om de två andra tränarna än han vi hade igår .. Ids inte nämna några namn.
Men något som ändå var positivt var ju att det snöade, längtar att ta ut zr:en på en tur.

I helg blir det att jobba. Blir roligt att träffa Pee igen, saknar nästan hennes gälla röst  .. haha. Och snart får jag fara till Lysekil igen ! Huj, vad roligt det blir och träffa mina kära vänner igen ! Förhoppningsvis blir det nästa helg, om inte min fader invänder.

Längtar till Januari, då blir det solning på hög nivå i Indien. Ja, jag ska då njuta ..

Ja, det var nog allt för mig idag. På återseende : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: