Riktiga hjälpare :)

Ja, idag har vi allt rätt att vara nöjda med oss själva :) Jag, josse och fanny har varit ute på stan och shoppat lite och när vi skulle gå hem så hade en tjej fastnat med bilen så vi gick fram och frågade om hon behövde hjälp. Och vi var precis på väg att få loss henne när en annan bil kom och skulle antagligen bogsera bort henne .. men nåja, en god gärning är alltid något iaf !

Imorn åker jag hem till byn igen. Ska julpynta och mysa till jul musik, ska bli riktigt sköönt !

Åh, jag har värsta lusten att göra en tatuering nu ! Sofie målade en väldigt fin på min armled idag och jag blev helt kär ! Kan inte släppa den tanken ..
Hm, jag vill verkligen åka till Indien men fick ju höra lite tråkiga nyheter idag så får se hur det blir med den saken :/

Hoppas, hoppas, hoppas !

image5


Postat av: Anonym ;)

Förlåt ... :/

2007-11-29 @ 19:23:38
Postat av: Lisa your wife ;)

Fan vad snyggt ritat ! Riktigt skillad !

2007-12-14 @ 22:38:39
Postat av: sofie!

tihi, vad kul och se sitt kladd uppskattat! tackar så mkt ;P

2009-02-03 @ 15:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: