Äntligen : )

Äntligen får jag åka bort härifrån .. orkar inte nå mer med alla saker som har hänt så då sitter det inte helt fel att åka till Lysekil ! Flyget går klockan 06.00 från Kiruna flygplats så vinka hejdå till mig då : )
Men jag har lyckats blir förkyld också, hade feber i natt och i morse vaknade jag med näsblod, kanske vitamin brist ? Nåja, jag skippar träningen idag och tar en promenad istället så blir det nog bra.
Åh, idag hade vi massage i skolan. Hujedamej vad skönt det var ! Haha som tur fick jag massera Sofie och inte nån utomstående ;)

Nae .. jag tror jag ska börja röra mig mot Simon nu. Sen ska jag packa och kolla film med Inko. Fullpackad kväll med andra ord !

Besviken, besviken, besviken !

Postat av: Frida

Ha så kul :)

2007-11-14 @ 14:59:22
Postat av: Evelina

Det var ju lite kul med massagen , helst när dom två tjejerna kom dit och ville bli masserade :D
Men vissa hade ju turen och inte behövde massaera dom. haha
Hoppas du har kul där borta :D

2007-11-18 @ 17:31:31
URL: http://Evelito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: