VIRUS ! :@

Helvettes jävla virus !! Himla om min dator går sönder pga av det .. Jag blir helt enkelt INTE GLAD ! Pinsamt värre att den skickas runt till alla mina kontakter på msn och att det står en massa underliga saker :P Så nu ska jag köpa en hårddisk och få bort alla mina värdefulla saker och sen blir det att formatera om hela skiten. !

Kom precis hem från en handledarkurs, såg ingen mening att jag skulle vara där ytterligare engång till. Tycker iaf synd om er som måste gå den kursen :/

På fredag blir det att bada vakbad ! Brr .. kommer fryyysa ;) Så då får man sätta fötterna på ryggen och springa som tusan till bastun, som visserligen alltid är kall när man kommer dit men det är då man känner att man lever. Kommer ju bli roligt, hoppas det är många andra som är lika modig som mig i år ! ;D

I helg bär det av till Pajala igen och jobba. Och helgen efter det är det Lucia natta och då blir det FEST !


Don't act like an angel                                                                 
You're fallen again
You're no superhero
I've found in the end
So lie to me once again
And tell me everything will be alright
Lie to me once again
And ask yourself before we say goodbye
Well goodbye
Was it worth it in the end?
image5


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: