Lista !

DAGENS:
Klädsel:
Jeans och linne
Frisyr: låter det hänga löst för det är blött :)
Låt: Nomy - Cocaine
Tv: Har inte kollat tv idag men blir nog att se Idol finalen ikväll.
Vill ha: KVÄLL !
Tråkigaste: att jag måste till Pajala :/
Roligaste: Jag badade vakbad !! ;)

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Jag
Såg dig gråta: Oj .. länge sen så kommer inte ihåg.
Fick dig att gråta: hrm ..
Fick dig att börja skratta: Josse skulle jag tro
Du gick på bio med: Malin tror jag ?
Skickade ett e-mail till dig: Jadu .. säkert Gunhild med hennes kedjebrev hit och dit :P
Skickade ett SMS till dig: Robban
Skickade ett lunarinlägg till dig: Använder inte lunar

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det:
Jiess
Bråkat med ditt husdjur:Jiess
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nae .. inte dagen efter iaf

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
För att dö !
Vart vill du gifta dig: jadu, dit är det ett tag
Vem hatar du verkligen: Kan jag ju inte skriva här ;D
Varit kär: Jiess
Kör du bil: Jiess och snart är kortet nära :)
Har du ett jobb: Jiess
Gillar du att ha folk omkring dig: Mjo men ibland är det ju skönt att vara ensam oxå
Är du ett hälsofreak: haha, kan väl hända :)
Är du ensam nu: Nope, pappa och max
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: just nu är det cocaine för att jag älskar den :P

FAVORIT:
Plats i huset: 
I soffan framför tv:n !
Typ av musik: rock .. blandning av mjuk och hård ;)
Parfym: eh .. Anna Sui tror jag den heter
Månad: alla månader har sin fördel
Mat: allt möjligt
Dricka: Mjölk och cola
Godis: Choklad
Tidning: Aftonbladet ?
Film: Just nu .. nae kan inte komma på ngn.
Djur: alla :P haha nae men hund isf.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nae .. haha räknas lyckotårar ?
Köpt någonting: En cola som belöning att jag badade :)
Varit sjuk: nae, bara till sinnet ;)
Sjungit: Självklart, sjunger hela tiden ngt.
Sagt "Jag Älskar Dig": nope
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: nae, inte vad jag kan komma ihåg iaf.
Träffat någon ny: Ja men jag hälsade inte på dom :)
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Jiess, max ;)
Kissed someone: möjligtvis max
Ätit: Ja frukost och nu tusan är jag hungrig !

Bara för att jag längtar ! ;)
image6

Postat av: Ester

Jag med!!!!

2007-12-14 @ 16:17:02
Postat av: Josse

de här blogget var kuligt att läsa ;) kul att jag får dej att skratta :D

2007-12-16 @ 15:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: