Julaftons morgon

Jiess, ligger här och myser med min dator och är helt taggad inför kvällen, för då kommer Stora Röda :D Tomten då med andra ord för dom som inte kollar på julkalendern :P

Ja, igår var jag riktigt hurtig ! Började dagen med att köra skoter med Simon, sen åkte jag till Petrus, sen gick jag och sprang och senare på kvällen promenerade jag till Petrus igen :)

Vi hade uppesittarkväll hos Petrus igår, kanske blev ett glas för mycket men det skyller vi då på Emil. Vi kollade på I am Legend, en bra film som jag rekomenderar ! Sen kom även Tony förbi och han och Emil låg och små klämde på varandra, var ju lite underhållande att se även fast det börjar bli en vana :)

Snart börjar våran jultradition. Åker strax till kyrkogården, sen går vi och promenerar, bastar, kollar Kalle Anka, MAT och sen blir det spännande för då kommer en speciell person :P




Okej, då sitter man i Pajala igen :/ Vad ska jag säga .. Irriterad som en idiot är man också tack vare Pee. " Det kommer så mycket folk idag" Yeah sure, up in my ass ;P
Haha när jag kom hit så skulle jag byta fatöl, jag lyckades men det slutade med att det jag fick en öldusch över mig :D

Imorn blir det party ;)

Postat av: Ester

vem ar den specielle personen, tomten ;)

2007-12-24 @ 13:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: